10:E OKTOBER

Natten har vi överlevt trots 2 barn som har spytt överalt och då menar jag ÖVERALT och på ALLT. Det är första gången Carmen Ly och Jessica har magsjuka trots att Carmen Ly är redan 9 och Jessica är 3. Jag tror inte ens att de har spytt sedan de var bebisar. Inte konstigt då att de inte vet hur man ska spy och framför allt VAR man ska spy. Så nu har vi i tvättstugan en hög med mattor, gardiner(ja även gardiner), sängkläder, skor, jeans, tröjor, strumpor, handdukar etc.. Det är säkert  10 fulla maskiner som väntar för mig. Så nu vet ni vad jag kommer o göra hela dagen.
 Hittills har mannen, jag o Tessy sluppit nöjet o få magsjukan, men det är ju inte sent ännu.



 


Cecilia tipsar

åå fyy fasen! stackars er :s hoppas de kryar på sig snart!

Cecilia tipsar

åå fyy fasen! stackars er :s hoppas de kryar på sig snart!