11:E OKTOBER

Morgon till er. Carmen Ly o Jessica är friska så det med magsjuka var inte så farligt för de. De spydde bara en natt och sen var de friska igen. Dock har jag fortfarande tvätt kvar efter de. Jag  har säkert tvättat  10 maskiner den senaste dygnet. Jag är förvånad att tvättmaskinen inte har rymt. Jag skulle vägra o jobba under sån slavarbete.
 Tessy o jag har klarat oss från magsjukan, men mannen är hemma i dag o spenderar sin ledighet i toaletten. Egentligen är det inte synd om honom. Det är synd om mig som måste ta hand om sin sjuka man. Stackars, stackars mig.
 Nu blir det kaffe och sen ska jag packa upp mina loppisfynd från helgen.
Hoppas ni har haft en bra helg och att ni har duckat ordentligt o klarat er från magsjukan.

MIN LILLA MUPPFAMILJ



Thakock

Det var ju tur det inte vara längre än så. =)

Cecilia tipsar

skönt att det är över, hoppas att du och lilltösen klarar er!