13:E OKTOBER

Ja, vad ska vi skriva i da då ? Om huvudvärken ? Sexlusten ? Eller kanske om fotsvampen ?
Om jag nu hade något av dessa skulle jag nog skriva det, men nu är det så att mannen jobbar borta i två dagar så det är ju dumt o drömma om något man ändå inte kommer o få. Fotsvamp o huvudvärk har jag inte heller fått så jag ska skriva om något så spännande som kottar i stället.
Vi var o plockade kottar i skogen i går. Varför ska man flyga till Thailand om man kan lika gärna gå till skogen o plocka kottar...

ALLA HADE VAR SIN KORG SOM DE SKULLE FYLLA MED KOTTAR






OCH VISSA SNODDE ANDRAS KORGAR



JESSICA: MAMMA JAG HITTADE EN KOTTE
JAG: JEJ JAG RINGER AFTONBLADET



OCH KONSTIGT NOG FANNS DET FLER ÄN EN KOTTE I SKOGEN



OCH EN KOTTE TILL.....



OCH EN JÄTTE FARLIG GIFTIG SPINDEL...



OCH HEM KOM VI MED LITE MER ÄN EN KOTTE.
CARMEN LY VILLE ATT JAG SKULLE DEFINITIVT VISA VILKEN KORG VAR HENNES SÅ DÄR SER NI DET DÅ. SÅ NU KAN NI ANDAS UT.



Och med alla dessa kottar ska vi göra något roligt som jag visar senare i veckan....
Så där lever vi ett mycket spännande liv i Kadriland...Avundsjuka ??
sophie, nowalies mamma

Hej! Vill du gå på dansfeber finalen på lördag? Var med och tävla om biljetter på min blogg! Kram

Cecilia tipsar

jaaa jag är faktiskt lite avundsjuk. det verkar så vansinnigt mysigt!

Anniepie

Fina bilder med söta flickor på! :) Hoppas att du får en bra kväll. Kram!

Thakock

Säkert fulllaaa av loppor ;D