19:E OKTOBER

Känns som jag har sovit i en sån här säng i natt....



Det gör ont överalt. Jag vet inte hur jag har lyckats. Kan knappt vända på huvudet för då gör det så ont i nacken så man tror att man kommer o dö. Men dö kommer man ju inte, man kommer bara plågas om o om igen och trots att man vet att det gör ont o vända på huvudet snabbt glömmer man bort det och varje gång barnen ropar och man vänder för att titta vad det är som är fel den här gången kommer det onda som en trevlig överraskning. Nej, men jag klagar inte, nej inte alls. Det är bra o ha ont i bland, hur ska man annars veta hur bra man har det i andra dagar när man mår bra.
 Man ska ju tänka  positivt så i dag kommer det bli en super härlig dag för vi ska fortsätta o måla kottar..



Om vi nu har någon färg kvar efter vi har målat hakan och fingrarna..



Och efter vi har målat kommer vi städa klart garderoben och lägga ut lite till kläder o skor på tradera som ingen använder och som barnen har vuxit ur. Det blir säkert även  en o annan blogginlägg under dan och en skön kväll på soffan med Sveriges skönaste familj(fattar fortfarande inte varför vi inte är med hahah) och DH.
Men ni ska ha en jätte bra dag medans jag plågas av ont i nacken.
Thakock

Du har bara ont för att du ska veta att du lever... ;D



Godmorgon!

Josefine

Ja, visst ´är de fina!! Välj ut din favorit och skriv i en kommentar så är du med och tävlar om dem :) för att få med en extra gåva om du vinner så länka i din blogg :=

Cecilia tipsar

ajaj! jobbigt med ont i nacken :)

nästa år vill jag se er i sveriges skönaste familj, sök!!

Anonym

Desperate housewives är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)