27:E OKTOBER

Ny o extra härlig morgon med massor av morgonmys. Kanske inte så trevliga nyheter, men vad ska man göra. Sånt blir jag alltid så förbannad för. Men man ska inte bli förbannad för det är inte nyttigt. Man kan ju få rynkor och botox är ju så himla dyrt. Dessutom är jag rädd för sprytor.
 Mannen har varit o jobbat natten. Fattar han inte att jag är mörkrädd. Vem ska ny rädda mig från inbrottsjuvar ? 
 Jag har lite brottom just nu. Måste städa klart Jessicas rum(så tråkigt) och packa lite saker jag har såld på tradera. 
 Vi hörs senare hör ni. Glöm inte o le i dag. Visste ni att barnen skrattar ca 400 gången om dan ? Hur många gånger skrattar ni ?  Inte blir det några 400 för min del i alla fall.
 

SMYGTITT PÅ MATTAN

Gun

Om man skrattar får man ju också rynkor, haha. Bäst av behålla allvaret. Nä jag skoja.. Vad fin mattan är. Har du gjort blommorna själv?