BLI AV MED 100 KALORIER ?

Läste i går i en estnisk tidning från 2004( vi håller oss upptaterade här). De hade en artikkel om hur man blir av med 100 kalorier. Du tappade 100 kalorier när du bland annt gjorde något av förjande...
1. SOV 90 MINUTER
2.PRATADE 10 MINUTER MED EN KOMPIS
3. STÄDADE 35 MINUTER
4.GICK I TAPPOR TILL 5 VÅNINGEN
5. HADE SEX I 60 MINUTER

Gå ner i vikt vill de flesta ju. Så nu vet jag vad jag ska göra mera av.
 Sova så klart. Vad trodde ni ?

carola

jag som pratat i flera timmar idag och snart ska sova..

Kommer vakna smal och fin:)



Hoppas allt är bra.

I morgon ska jag på shoppingresa, så underbart skönt.

Stephanie & Sannah (AMPELOS)

ska nog ta och sova lite ;D

Vilma

Hej, hej!

Jag skulle bli jätteglad om du ställde en fråga i min frågestund :)

Nanna

JAG VISSTE DET !!! Min dagliga fm-lur är ju hur hälsosam som helst ! YES !! ;)

~MoonLight Malo~

Med ens blev jag vääääldigt trött! ;)

Annika

Hahaha så kul! Jag hade också valt att sova mer :)