GÅRDAGENS HALLOWEENFEST

I sista minut bestämde vi o åka till Skogaholm på en Halloweenfest i går. De hade en spökvandring där vilket Jessica ville absolut inte titta på för det var läskigt. Men Carmen Ly  och mannen var och gick spökvandringen och jag blev informerad att det var riktigt läskigt. Bland annat var det en mummie och ett grönt monster som hade varit jätte läskig. Efter spökvandringen fick alla barn godispåse och fick titta på Harry Potter och äta popcorn. Spökkvällen fick MVG från barnen och de vill att det skulle vara Halloween nästa helg med.


JESSICA TYCKTE ATT SPÖKEN VAR LÄSKIGA SÅ HON TJURADE I STÄLLET...



...OCH TRÖTT BLEV HON OCKSÅ



TESSY VAR LIKA BUSIG SOM VANLIGT OCH INTE RÄDD FÖR ETT ENDA MÅNSTER





HÅLLER HÅRT I KLÄNNINGEN, MÅNSTER KAN JU SNO DEN









 Vi åkte hem ganska tidigt för barnen blev trötta så vi hade en filmkväll tills alla somnade på soffan runt elva tiden. HAR JAG SAGT ATT JAG ÄLSKAR HÖGTIDER ? För det gör jag. Jag älskar, älskar, älskar DE...



Thakock

Fina bilder! Låter som en toppen kväll! =)

Ellis

Inget på dig???



Gud vad sööööööööööt din lilla geting är!!!

Anonym

Så bra att dom tyckte det var bra. Men nu dröjer det 1 år tills nästa gång. Så ska det spökas nästa helg igen får Thomas skrämmas haha. Han behöver väl inte ens klä ut sig hihi. Jag tyckte att det var jättekul att ni kom igår.

Veronica

Anonym

Det såg ut som om ni hade väldigt trevligt! Barnen var väldigt söta i sina maskeradkläder ;)

Jag skulle kunna tipsa om http://photocollect.net för att dela bilder med alla som tog bilder på festen. Mycket smidig tjänst!