HEJ SNYGGING

Barnen har betett sig mycket märkligt i dag.
Jessica har gått runt o sagt HEJ SNYGGING till mig hela dagen. Sen har hon gått runt med en ny fotoram som har en bild på en tjej, ca 5-6 år. En  sån bild  man får med ramen när man köper den. Hon har då anklagat mig att jag har GÖMT HENNES SYSTER(tjejen på bilden) och att jag ska ge tillbaka denna syster för hon saknar henne.
 Tessy däremot har gått runt o pussat alla väggar o alla dörrar hela dagen.
Jag är helt övertygad att dessa barn har 100 % MANNENS dna för det är det enda som kan förklara deras beteende.
Svorskan

Håller med, svenskarna har något konstigt för sig som de får utlopp för på olika sätt. Vissa gör som dina barn, månag vuxna snusar och kvinnorna sprutar in gift i pannan. ;D

Thakock

Skumt ju.

andreakarolina

Hahahaha de har fantastisk fantasi som det verkar! :)