JAG SKA LÄMNA MANNEN TILL KRONOFOGDEN

Såg på dr. Phill i går. De patade om hemmafruar och hur mycket de egentligen ``jobbade`` i hemmet. Han läste upp att enligt en Amerikansk studie jobbade en hemmafru i hemmet 94,4 timmar i veckan. Och det betydde att med övertid inräknad skulle en hemmafru tjäna 117 000 dollar om året. Så där ser ni  jag äter inte bara praliner hela dagarna jag jobbar faktiskt 94,4 timmar varje vecka. Jag har varit hemma i 4 år nu så snabbt räknat är det lite under 500 000 dollar i lön jag inte har fått ännu. Jag tycker att det är dags o kassera in denna summa så jag ska genast lämna mannen till kronofogden. Ska bli härligt o bränna dessa pengar på loppis...

Annika

HAhaha så härligt. Tror inte maken blir så glad dock :)

Thakock

Hahahah, du kan nog åka till ullared då ;D

Ellis

Hahahaha loppis! :D



Sv: haha ja fick en beställning som skulle göras till måns, och de ingen lyx de var en press! man ville göra extra fint då!