KVINNOR FÖR MJÖLKPRODUKTION

I dag var de nya bönderna från BONDE SÖKER FRU i våran lokaltidning. Jag är inte en av de som tittar på programmet , men så i helsike roligt hade jag när jag läste om bönderna...

Ena bonden förklarade att han tyckte om o dricka öl och läsa böcker om öl. Ok och han undrar varför han är singel ? Det är kanske inte det man ska lyfta fram när man ska locka kvinnor. För sig kan jag inte förstå vilken kvinna vill bosätta sig i världens ände och dessutom lukta på ko skit hela dagarna. Men jag fattar ju inget för jag är absolut ingen bondtjej.

Men det bästa var nog hur en bonde från Linköping beskrev sig: .....På gården föder jag upp KVINNOR för mjölkproduktion....

Hahah jag dog av skratt och fick läsa tre gånger innan jag läste rätt för KVINNOR var ju inte alls kvinnor . Det stog ju  KVIGOR. Fast det skulle ju ha varit så i helsike roligare om han hade haft massa kvinnor som han mjölkade i ladan.



bildlänk

Cecilia tipsar

hahahaha fy vilken läskig bild!!

Thakock

Hahahaha knäppis =P