LITE VINTER INNE

Jessica upptäckte att det var snö ute så snart hon hade öppnat ögonen på morgonen. Från klockan sju till klockan tio tjatade hon på mig att det var vinter nu och att hon vill gå ut o leka i snön. Jag försökte förklara då till henne att vi kunde inte gå ut ännu. Främst att jag inte hade hunnit o dricka mina 5 koppar kaffe ännu och för att Tessy sov. Till slut gick jag med på att hon kunde vara på baksidan medans jag plockade disk i köket. Så jag tog på henne hela utrustningen med overall, stövlar o mössa. Hon såg ut som en michelingubbe och jag släppte ut henne genom köksdörren som går till inglasade altanen. Där stog hon då i ca 2 minute och kom sen snabbt in o annonserade att DET VAR INTE KUL. Så vi fick ta av hela utrustningen igen. Efter  ca 1 timme så ville hon gå ut igen. På med utrustningen igen och ut hon gick. Efter 5 minuter kom hon in, la lite snö på hallgålvet o sa glatt NU HAR VI LITE VINTER INNE !!!!
 Efter det tog hon av sig kläderna och satt sig glatt på soffan. Vem behöver o gå ut när man har vinter inne.
Nanna

Hon är Smart...är det mammagener eller pappagener ??? Dum fråga, klart det måste vara mammagener !!! :)

Thakock

Hahahha underbar unge! =D