MANNEN HJÄLPER TILL I KÖKET(VIDEO)

Det här klippet tog jag i går efter mannen hade skrattat i 10 minuter medans han höll i engångshaklappar...
Han borde inte  ens få gå in i köket och sen kallar han sig för PAPPA också vilket jag tycker är sååå töntigt.

Anonym

Vad ska man säga? Jag skrattar fortfarande haha. Det börjar nog bli dags att träffa er snart, du vet jag får ju Thomas abstinens annars. Jag tror du kommer få bra betalt för glaset på loppis om ni bara lagar det hihi.

Veronica

julia

sv: ja :D

tarja

HAHAHAHAHAHA

Cecilia tipsar

hahaha så goa ni är!!

Ellis

Hahaha jag förstår honom!

till veronica

sv. Hahah vad Thomas blir glad nu när han hör att du saknar honom så. Vi ska nog snart sälja på loppis igen dock inte glaset tror jag hahha

Anonym

Så bra att det är så lätt att glädja honom haha. Kommer förbi nån dag snart.

Veronica