NÄR EN KONSTIG MAN SVARAR

Jag ringde till mannen i dag, men det var ingen som svarade. Han ser att jag har ringt och  ringer då tillbaka om 2 minuter. Det är en annan man som svarar på telefon.

MANNEN MIN: Hej sexbomb.
MANNEN SOM SVARAR PÅ TELEFON:Aaaaa.... Hej ?????
Mannen min tänker. ?????? Är jag utslängd ????
                                             Är frugan otrogen ?????
                                             Har det hänt något ????
                                             ???????


Ja, för det kunde ju inte vara så att MANNEN ringde fel inte...Nej då....

_______________________-

Ni undrar kanske vart mannen ringde ? Ja han hade ringt till FÖRSVARET. Mannen min sa att han hade visst ringt fel(när han till slut kom på det) Och mannen i telefon svarade: JAG HOPPAS DET FÖR JAG ÄR GIFT.
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra vecka då? :)

Svorskan

Hahaha! Vad pinsamt! Men vad gulligt att han kallar dig sexbomb! ;)

Thakock

Hahaha, lovely! =P

Åsa

haha, så kul :) Ja det gäller att kolla att man slagit rätt nummer.