OKTOBER NÅNTING

I dag är det oktober nånting..det är i alla fall fredag i dag för jag har märkt att mannen är hemma. Jag gick efter lukten i morse och hittade honom i hans gösälle. Det är även IDOL i dag. Inte att jag är så intresserad av det, men det finns något o titta på TV i alla fall medans jag kastar 2 kilo godis i mig.
 Jag har haft en underbar dag i dag i alla fall trots en död älskling. Hur har eran dag varit ? Jag har fått låv o sno mannens dator tills  min blir reparerad så nu kan jag blogga i alla fall.  Nu blir ni glada va ? Inte ? Ok jag försöker o få bra själförtroende här och ni bara sabbar det .

Dagen har varit ungefär så här intressant
FRUKOST



MATKRIG



RITA O BUSA



ALLDELES FÖR SEN OCH EXTREMT NYTTIG LUNCH




OCH EN RESA TILL JAKOBSSONS MÖBLER VAR JAG SLÖSADE BORT DET SISTA FRÅN MIN PRESENTKORT PÅ EN EXTREMT HÄFTIG LJUSTAKE.
  Nu  tror det ska badas barn här och fixas klart för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys
 Någon som vill läsa nästa del av båtflyktings berättelse ???

Thakock

JAG VILL! =D

Gun

Jag vill gärna läsa! Och här blir det också Idol och ett par kilo godis.:D

Cecilia tipsar

jag vill jag vill :D