SKA JAG BLI TV KÄNDIS ???

Nej, det ska jag inte. Bli kändis alltså. Det passar nog inte mig. Inte ska jag vara med på TV heller. Fast jag fick en förfrågning i går från en tv produktion. De sökte familjer som vill vara med i en kommande tv program som ska sändas i tv 4 i vår. Hon hade hittat min blogg o tyckte att vi var en rolig o spännande familj. Man tackar, man tackar. Med sånt smickrande kan man ju komma långt. Men jag tackade nej (fast jag var inte helt säker)för 3 enkla anledningar.
1. Jag vill inte orsaka fysiska men för livet för en stackars kvinna som skulle bo hos oss. En dag med mannen o barnen och hon skriver in sig på psyk.
2. Det skulle betyda att mannen skulle få klä sig själv till jobbet vilket skulle nog resultera att han skulle komma naken till jobbet. Och vem skulle fixa hans medicinlåda, kaffe och klia honom på ryggen ?
3. Min bakdel ser extremt stor ut på bilder.

Så tacka mig nu att ni slipper se oss på tv. Jag har nog räddat inte bara en kvinna men hela mänskligheten faktiskt.


Programmet  var typ som amerikanska WIFE SWAP

Gun

Nämen, det hade väl varit kul!? Kan du inte ändra dig? Snälla? :D

Diana

Haha, det hade ju varit hur ballt som helst! (fast jag hade aldrig ställt upp). :)

Svorskan

Det hade varit jätteroligt ju. Då kunde jag ha tittat på tv och sagt "Jag "känner" henne!". Men jag förstår att ni avstår, det hade jag också gjort.

Thakock

Det hade ju varit skit kul ju! =D



sv: Det är smakämne som du blandar med vodka =P Kan också hälla på glass. =)

Pernilla

ÅÅÅÅÅhhhh vad roligt de skulle vara om ni var med:D

Cecilia tipsar

nämen!! inte kan du tacka nej till det inte? det hade ju varit kanonkul! för oss tittare alltså :)