SMURFARNA MÅSTE HA VARIT MORMONER

Medans jag städade Jessicas rum i dag och la alla hennes Smurfar på hyllan, fint o prydligt  för 5 minuter, började jag fundera på en sak. Smurfarna måste ha varit mormoner, eller kanske amish fast tvärtom. Jag menar att det var inte  en man som hade många fruar, istället en kvinna som hade många män på tanke att i hela smurf byn bodde ett enda kvinliga Smurf. Men denna kvinna var ju inte tillverkad från Gud inte. Smurfette var elaka Garganmeli kreation för att stöka till i Smurfbyn. Inte var hon vacker heller. Men  Pappa smurf använde sin magi och förvandlade  henne till vacker Smurfette för att  smälta  Smurfarnas hjärtor och spela med deras känslor. som alla vanliga kvinnor gör alltså enligt mannen min.
 Men hon måste ha haft  stor makt i Smurfbyn på tanke att hon  var den enda kvinnan i hela byn. Det är konstigt att alla heter Smurf i hela byn. De måste nog ha varit släkt då. Men vad är ännu märkligare är att i byn finns en baby smurf. Var Smurfett mamma till baby smurfen ? Men vem var pappan då ? Den mycket äldre skägiga Pappa Smurfen ? Smurfettet bodde ju i en by fylld med manliga smurfar, men alla smurfar bodde i ett eget hus, en o en. Dessutom måste deras livvstil varit mycket skadligt för hälsan för alla hade förvandlats till blåa små varelser.
Dessutom måste någon tycket att smurfett var övervikti på tanke att de har gett henne namnet SmurFETT.


 
PS
detta sysslar hon med istället för att ta hand om mig
det är prioteringar det DET ÄR SYND OM MIG
m
Mannen

Thakock

Hahahah, det har du rätt i....grejer man inte tänkt på :P