SVETTAT SOM EN GRIS

Har precis varit o bastat. Det var 3 år sedan  sist. Var faktiskt skönt o svetta bort några gram fett. Det finns ju en hel del o ta av.
 På tal om bastu kom jag på o tänka att det var länge sedan vi såg  filmen TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARN. Älskar filmen och just  denna klipp tycker jag är så härlig. Tänk om ens alla ex skulle sitta i bastun samtidigt o dela minnen. Oj vad de skulle ha saker o berätta till varandra. Dock våre det kanske inte så nyttigt för mig att de får byta info.


Svorskan

Badstu är skönt, särskilt efteråt.

Sv: Det är ofta så, att de som är sjuka eller har varit hittar konsten att njuta av livet här och nu. Jag försöker leva i nuet, men glömmer bort mig rätt ofta. Det är lätt att smittas av stressen runt om sig och då tänker man "jag skall bara göra detta, men SEN skall jag...". Man lever "där framme" istället för här och nu.