DET BLIR INTE BRA

I bland förstår man inte alls vart barnen får allt i från...

Vi var i sängen och skulle få Jessica till sin säng.

MANNEN: Vill du inte sova i din säng ?
JESSICA: Jag är för liten.
MANNEN: Men Tessy sover ju i sin säng.
JESSICA: Men hon får inte sova i min säng. Då blir hon uppeldad och det blir inte bra.
JAG: Uppeldad ?
JESSICA: Man ska bara sova i sin säng annars blir man uppeldad.
JAG: Men du sover ju inte i din säng.
JESSICA: Jag vill bara sova här. Annars får jag mardröm. Jag vill inte ha mardröm, de luktar illa o jag kan inte hålla näsan när jag sover.

OK ?? Jag borde kanske göra en DNA test för hon kan omöjligen vara min dotter.

Gun

Hahahaha, men stackarn har kanske haft en mardröm där hon brinner upp?

Cecilia tipsar

nämen lilla tussen :) hon har verkligen fantasi så det räcker och blir över!