PUCKO MANNEN

Mannen min är en pucko. Han förtjänar faktist o bli kallad pucko i dag. Han är dålig och ringde till 1177 efter jag hade hotat o skilja mig annars. De sa att han skulle åka in på en gång . Han fick inte ens köra själv , men han tänker inte åka någonstans för han tycker inte att det är någon fara alls nämligen för han kan ju inte få hjärtinfarkt för han äter waran. Ok han är dummare än jag trodde. Förutom diabetes har han medfött hjärtfel, klaffprotes och annat skoj, men tydligen tycker doctor MANNEN att han kan diagnostisera sig själv. Det kan jag med han lider av en allvarlig sjukdom med fem okstäver, PUCKO
cecilia tipsar

du har mitt fulla stöd kadri! jag tycker också att han är ett pucko. men mest är han nog bara lite orolig och tycker att det är läskigt. ta honom i handen och led honom till sjukan nu. och hälsa honom att annars får han med mig att göra ;)

Gun

Stackars dig som är gift med ett pucko! Jag förstår att du är orolig för honom. Han borde åka till sjukhuset för din skull, om inte annat.

Anki

Ja, han måste till sjukhuset, kaninte förstå varför män är så bra på att diagostisera sej själva, Min sambo har fått diabetes efter transplantationen och får insulin och enl honom kan man äta godis varje dag, man tar ju insulin,



Kraaaaaaaaaaaam