STUPID IS AND STUPID DOES

Vad var det som Forrest Gump sa ? Stupid is and stupid does ? Om det är någon här i värden som är dummare än Forrest Gump då är det mannen min. Ja, ni gissade rätt han är kvar hemma. Om han våre lättare skulle jag bära honom till bilen o köra till sjukhus. Men nu är det så att han väger lika mycket som en mindre flodhäst och jag har ingen körkort.
Ja, han lever ju i alla fall. Jag sa till honom att om han dör tänker jag aldrig mer prata med honom. Sen tänker jag spöa upp honom också. Så där så....
Gun

Men vilken envis människa! Att han inte kan åka in för din skull! Till och med jag blir orolig för honom..

cecilia tipsar

jag håller med gun! tycker att han ska åka in för din och barnens skull om inte annat. om det inte är nåt så kan han ju lika gärna åka och om det är nåt så är det ju hyfsat vettigt att åka :)

Thakock

Hota med något.....Eller muta! Säg att han slipper loppis i helgen ;D