BÄRBAR TOALETT ??

Så snart jag blir gravid blir jag konstant kissnödig. Jag beundrar de som klarar av o sova hela natten utan o springa till toaletten eller som kan dricka 3 koppar kaffe utan o behöva besöka toaletten minst 15 gånger efteråt. För min del är det med kissande en helt hopplös situation Jag kissar minst 25 gånger på dan och minst 3 gånger på natten. Nej, jag skojar inte och det kommer o bli ännu värre i slutet av graviditeten.
 Så vad gör man ? Ja man kan ju bo i toaletten, men då kan man ju inte göra så mycket. Mannen vägrar nämligen o flytta spisen o tv dit, men han sa att vi borde kanske köpa en bärbar toalett. Så kan jag ju bara sätta mig när jag behöver kissa och slipper leta efter toaletter överalt och stå i toakö. Vad smidigt va ? Men det kan ju bli lite tungt o bära runt på en toalett. Men nu har jag hittat räddaren i nöden. Jag slipper o gå och får därmed mindre ont i bäckenet och jag behöver inte ens resa mig för att kissa..rena rama drömmen ju...




Diana

Blöja rekomenderar jag, de gamla verkar tycka det är helmysigt. ;)



Sv: Just det, jag skulle ju ta din man! Det hade jag glömt! :)

Thakock

Hahaha, jag tror nog som Diana att blöja är bättre ;)