DET ÄR BROTTOM NU

  Grannarna tycker att det är vår på fullt nu och fixar med sina trädgårdar sedan en månad tillbaks. Ena grannen krattade bort snön 4 veckor sedan och stog med något( hårtork kanske ?) och plåste på rabatterna. En annan granne klippte gräs(nej jag skojar inte) 3 veckor sedan. Men sedan 2 veckor tillbaks klipper de buskar, planterar plommor mm mm... 
 Alla utemöbler är redan uttagna och trädgården sommarfärdiga hos grannrna. Men jag då ? Jag sitter bara här och tittar på och har inte rört ett finger för att göra något åt vårt tragiska trädgård. Vad då ? Det hinns väl med och hinns det inte i år då hinns det nästa år....för en sak är ju säker det blir sommar nästa år med...
Thakock

Haha, jag vill sååå gärna bo i hus nu! Jag vill med ha trädgård!



Och sen i ditt fall.....kör på att du tänker odla naturtomt ;)

Love Oliwers mamma

Hej!



Tack för era fina ord.

Det värmer. Även om det är tungt så har man smått landat i vad som händer och snart kan man också börja gå vidare.

Vi ska ju försöka igen och förhoppningvis så går det snart och att den bebisen stannar hela vägen.



Tack igen.

Kram Love m. familj