JESSICA HJÄLPER TILL

Jag låg på gålvet och gjorde mina foglossnings övningar. Sjukgymnasten hade skrivit ut ett papper med bilder på övningar som jag skulle göra morgon o kväll.
Jessica kommer från vardagsrummet, stannar framför mig och strirrar på mig

JESSICA. Vad gör du ?
JAG: Övningar.
JESSICA ser misstänksam ut: Varför då ?
JAG: För doktor sa att jag ska göra det.
JESSICA tar pappret från gålvet tittar på bilderna och tittar på mig och pekar på bilden: Du gör ju fel mamma. Du har ju ingen kudde.
JAG: Man kan göra utan också.
JESSICA springer då till vardagsrummet och hämtar två kuddar. Hon lägger då en kudde under mitt huvud och en bredvid mig: Mamma jag måste också öva .
Då lägger hon sig bredvid mig och gör efter alla övningar precis som hon också skulle lida av foglossning.
 Efter en liten stund kommer Tessy tittar på oss och springer tillbaka till vardagsrummet som hon hade sett ett spöke. Men hon  kommer tillbaka om några minuter med en stor pläd. Hon lägger pläden på oss och kryper sen mellan mig och Jessica och säger: Alla sova.
 Jag har de sötaste barnen i hela världen..

natti

naaaw :D Vad gulligt :D



Ja, du har världens sötaste barn :)

Thakock

Nawwww så sött! JAg hade blivit helt sjuk av det. =D