LÄTTROAD

Eftersom jag har så himla ont i magen i dag och önskar att herr döden skulle komma o hämta mig så bestämde jag mig att jag ska halvligga i kökssoffan och sortera lite gamla tidningar så jag gör någon nytta överhuvudtaget. Rasrisken var nämligen stor på tidningshögen..
  Efter snabb titt på nya företag(det kan ju vara någon inredningsbutik som jag har missat) började jag läsa en  insändare och såg att en kommunpolitiker hette SNORRE H....... Jag måste vara extremt lättroad eller då är jag hög på alvedon för jag skrattade massor. Vilket för sig inte var så smart på tanke på min magont, men jag kunde bara inte hålla mig..
 Hur tänkte föräldrarna där då ? Vi ger vår förstfödde sonen namnet efter pappas ...? Hur sa man till honom när han var liten ? Vad söt du är lilla Snorren. Vill du kommma ut o leka ?? 
 Fy vad jag skäms att jag är så barnslig just nu, men jag är extremt lättroad i dag..
Men nu måste jag sluta skratta för magen kurrar och lunch väntar..