MANNEN HAR FÅTT SPARKEN

  I dag har jag tagit saker i egna händer och äntligen bokat tid på kvnnokliniken för att få lindring för mina smärtor. Som tyr är mannen hemma så han kan skjutsa. För sig kommer han vara hemma varje dag framöver för han har fått sparken från sitt jobb. Efter 15 år i samma företag har han fått kicken. Nu undrar ni ju vad fan han har gjort . Ja det undrade jag med. Inte har han kommit full till jobbet eller kört sönder någon truck för en miljon inte. Det hela är mycket enklare. När jag blev gravid blev jag mycket dålig vilket betydde att han tog ledigt mycket och detta var inte populärt på arbetsplatsen. Och när han var ledig i måndas för att vi skulle ta kub test fick chefen nog och sa att han får söka en annan arbetsplats var han får komma o gå som han vill.
 Så där så nu ska mannen min bli hemmaman så nu ska vi båda två ligga på soffan o käka praliner hela dagarna. Fast jag tror nog att han kommer o hitta nytt jobb ganska så snabbt. Och om det inte finns någon chauförsjobb så finns det säkert en plats ledig på Mc Donalds. Han själv tycker att han ska ta en helt ny vändning i sin karriär och bli gigolo vilket skulle betyda att familjen framöver kommer o leva på vatten och bo i en fin utomhus bostad i barken.
Anonym

Haha april april!

Veronica

Gun

Hahaha, jag hoppas verkligen det är ett aprilskämt. ;)

andreakarolina

Oj ja jag hoppas att det är ett aprilskämt. För så får man väl ändå inte göra???

Thakock

Haha, aprilskämt ;D