MASSMÖRDARE LÖS ???

En gata bort från vårat hus har ett hus blivit avspärrad av polisen och det är polisband överalt och teknikerna vistas där. Nu är grannarna oroliga och en nypa nyfikna . Är det en massmördare som går lös ? 
 En sak är säker i alla fall. Det var inte jag.Jag låvar. Jag har faktiskt  alibi. Jag var o åt världen godaste middag i går kväll i Skogaholm hos kompisen Veronica så de får leta efter den skyldige någon annanstans.
Thakock

Usch så läskigt! Du får gå dit och fråga ut polisen :P

Anonym

Så bra att du tyckte det smakade bra. Trevligt att ni kom hit och barnan verkade ha kul. Ni är välkomna tillbaks när ni vill.

Veronica

Anonym

Richard vill ha en bild på avspärrningen och polisbilarna säger han OBS VIKTIGT!!!!!

till Veronica

sv. Vi missade ju polisbilarna förståss och fick först veta av nyfikna grannar att det hade hänt något där. Men du kan ju komma förbi imorgon o ta massa bilder så får du saslöck också till kvällsmat. Det står på nas hemsida under kumla om vad som har hänt. Va vist ingen mord

natti

Läskigt men samtidigt spännande :)

Anonym

Haha stackars Richard då! Tack för inbjudan till saslöck imorgon, men jag har så fullt upp här så det får nog bli en annan gång.Men blir ju nyfiken vad är saslöck?

Ha det gott.

Veronica