SENILDEMENT ??

  I torsdags tappade jag bort min id kort och fick leta överalt tills jag kom på att jag hade ju lagt den i min bakficka. Sen när jag reste runt i vårdcentralen mellan olika ställen kom jag plötsligt på att jag har ju glömt min jacka någonstans. Men det värsta var nog när jag skulle hem och trodde att jag hade tappat bort husnycklarna. Gissa om de var i samma ficka som id kortet ?
Jag verkar helt tappat bort minnet och är lätt förvirrad den senaste tiden. Jag glömmer i mataffären vad jag skulle handla och kommer hem med bara hälften. Så  nu har vi varken smör eller mjölk hemma. Men det värsta är nog att jag glömmer vad mina egna barn heter så nu kallar jag alla för bebis. 
 Jag skulle ju kunna erkänna nu att  jag börjar bli senildement, men så dum kan jag ju inte vara  så jag erkänner något sånt. Jag skyller på garviditets hormoner i stället.....
 
natti

kan trösta dig med att jag också glömmer, har sprungit runt ex antal gånger och letat efter mobiltelefonen när jag pratar i tiden..

Thakock

Haha det är nog hormonerna ;)