INGEN OSKULD LÄNGRE

  Mannen tog min oskuld i helgen. Jag pratar om min subway oskuld och inget annat. Vad trodde ni ?  Jag är väl ingen Maria som har fått 3 barn från ingenstans.
 Mannen tjatade o tjatade om hur gott det är så jag lät mig övertalas och vi åkte dit på lördag. Jag var mist sagt skeptiskt till det hela. Valde en varm 30 cm (jag hela 30 cm härligt o vara gravid)med marinerad kyckling, ost, grönsaker och curry sås. Det var sååååå gott. Nu kan jag inte tänka på något annat än denna goding och kan knapt vänta tills helgen när vi kan åka dit igen.
Det enda nackdelen är att man måste mata barnen först för det finns inget för de o äta där. Mina tyckte inte om deras mackor och det enda de har är några kex och de blev inte heller gudkända av den tuffa jurin bestående av mina barn.
 Jag försår inte hur jag har kunnat o missa subway tills nu ??? Varför har ingen berättat om deras mackor till mig tidigare ? Varföööööör ???

Diana

Jag är ingen jätte loer av subway, men det är nog för att jag jämför dem... Vi har ett ställe i stan som gör så grymt goda mackor!

therese

Subway gör sjukt goda mackor! Att du inte provat det förut!



Tråkigt nog har dom tagit bort två subways som låg i gävle och bytt ut det mot gouter som också gör mackor, men inte är det lika gott som subways tyvärrr..

natti

Att du har missat det! Min favorit är grillat kycklingbröst med hot chipote sås med tillhörande grönsaker. Blev väldigt sugen på det nu, men har ingen i närheten... deras kakor är ju supergoda, du har en tuff jury. Finns en kaka med m&s's i eller vit chocklad, dessa är mums mums :)