SVALDE NÄSTAN EN ÖRHÄNGE

 Jag har ett hål i en tand längst bak(fast tandhygienisten säger att det inte är något hål där). Hur som helst kan en halv kyckling fastna där vilket betyder att man måste använda tandpetare för att gräva ut denna kyckling.
 Några veckor sedan hände detta.....
Jag skulle lägga mig. Hade släpat min gravida kropp till övervåningen och la mig i sängen. Kände plötsligt att det är något kvar i tandhålet vilket blev extremt irriterande efter en stund Jag letade efter tandpetare men så klart fanns det ingen. Att gå tillbaka till nedrevåningen orkar ju inte den late. Då såg jag att jag har ett örhänge på nattduksbordet Den är ju vass tänkte jag. Så där ligger jag i sängen på rygg och börjar peta med örhängen i tandhålet när jag plötsligt tappar den och nästan sväljer den. Fick hosta upp den och sätta upp mig blixtsnabbt
 När mannen kom ur duschen undrade han vad jag håller på med. Jag berättade då att jag nästan svalde ett örhänge. Han tittar på mig, skakar på huvudet och säger: Jag VILL inte veta. Du och dina ideer.
 Ja, ja nu undrar ni också hur dum kan man va. Ja tydligen kan man vara en hel idiot när man kommer från Estland och heter Kadri. Att jag är blond verkar ju inte  heller höja min IQ precis...
natti

haha, du är underbar du :) Alltid lika kul att läsa din blogg.



Diana

Äsch, alla sätt är bra utom de dåliga. ;) Jag har petat mig i öronen med pennor, förstörde nästan trumhinnan men det klia skönt. Haha.



Sv: Gör det! Trippel choklad... man kommer till himlen.

Thakock

Hahah, alla är nog lika där. Jag körde in ett sugrör i örat en gång ;D

Emreelizabeth

Really enjoy your website. Thank You.