VÅRSOL

  Så härligt med vår. I går hade vi det varmt här. Barnen tror så klart att det är redan sommar och Carmen Ly sprang runt med bara kortbyxor o linne. Det gick inte övertala henne o ta på sig lite mera kläder. Mannen o jag satt ute en kort stund och gjorde sommarplaner. Det är så mycket man vill göra på sommaren, men vi vet ju inte hur jag kommer o må. Det är ju precis inte roligt o åka till något sommarland om jag knapt kommer o orka o gå tack vare foglossning. Men inte ska man vara negativ när det är så fantastiskt fint  soligt ute.
 Jag älskar vår och jag älskar  sommar ännu mer. Jag är vekligen värme älskare. Jag tycker om att sitta ute o äta, grilla, gå på picknik.
 Jag tycker att det är så fint och färglatt ute på somrarna. Ganska så snart  kommer jag släpa fram alla mina fina girlander ch melamin tallrikar o muggar från rice som vi ska använda under hela sommare.
Trots alla graviditets besvär har jag bestämt att den här sommaren ska bli den bästa sommaren, så MÅSTE det bara bli...

Thakock

Sommaren kommer bli super härlig! =)



Ni kanske kan ta en sväng till ullared ;)

Du kan ju sätta dej i vagnen så kan Mannen köra rundor med dej ;)

natti

Helt rätt inställning :) heja heja :D

natti

ps. tack för gratulationerna :) ds.