VI FICK NÄSTAN SPARKEN

  Ni är så kloka mina gulliga läsare. Inte gick ni på att mannen hade fått sparken från jobbet i denna inlägg. Så klart var detta ett aprilskämt och inget annat. De måste nog bära ut honom med fötterna först för att bli av med honom. Han är som fastlimmad i sin lastbil och man får inte ens ut honom om man skulle sätta eld på bilen. Han skulle bara klaga att det är för varmt och drömma vidare i sin nersuttna stol.
 Men nu var det  faktiskt  nära att både jag o mannen skulle ha fått sparken från ett annat jobb..nämligen föräldraskap...
I går kväll när vi skulle lägga oss så sa vi till Jessica att hon skulle gå och lägga sig i sängen så kommer vi alldeles strax. Hon satt då  ner  på trappen med händerna i kors.

JESSICA: Om ni inte kommer nu då får ni sparken.

JAG: Hahah ..sparklen ?

JESSICA: Då ska jag ha en annan mamma o pappa .

JAG: Så vi dyger inte längre då ?

JESSICA: Men kom då fort så får ni ha kvar jobbet.

Vi skyndade oss så klart på en gång..inte vill vi få sparken som Jessicas föräldrar ju..Svårt o hitta i lågkonjukturen ett lika bra betalt jobb ju...

Thakock

Hahahh sååå sött! =D

natti

haha, barn är för underbara :)