EXPERIMENTERAT..

  Småttingarna och jag har experimenterat med några nya fyllningar till saffransbullar. Ungarna älskar o hjälpa till när jag bakar. Speciellt mycket älskar de o dekorera bullarna vilket gör att ibland hamnar en halv förpackning pärlsocker på en o samma bulle, men vissa bullar vill de inte alls ha pärlsocker på. Det roliga med barn är att de vill inte ha ``perfekta``bullar. De vill att alla ska se olika ut..de vill att bullarna ska vara lite``roliga`` och vist smakar de ju mycket bättre när de är gjorda med massor av kärlek..

MAT
Kim

Sv; Tack så mycket! Han är min pudding ;) Han och de två katterna ;) Hihihihi



Ja, jag kan förstå att det är full fart tidigt eftersom du har barn ;) Hihihi!



Saffransbullar, vilken lycka! Så underbart gott alltså!

Sarah

Har du provat med vitchoklads fyllning?

SV. till Sarah

sv. nej det har jag faktiskt inte. Hur gör man de ? Är det gott ??

Natti

Precis som det ska vara :D bara trist om allt ska följa samma mönster..