NY TIDNING

  Köpte några veckor sedan en ny tidning som heter MÄSTERKOCKEN. Den är inte lik någon annan mattidning. Det är läsare som skickar in recepten och sen lagar redaktionen rätterna o fotar de och sätter sen ihop tidningen. Varje månad blir även en hemma kock månadens mästerkock och hon/han kommer o vara på omslaget
Vilken möjlighet för alla hemmakockar o få glänsa. Samt hitta nya spännande recept.
Mattokig som jag är beställde jag tidningen när jag såg att man fick  3 nummer för bara 39 kr(länken under bilden kan man beställa). Så får jag se om jag fortsätter o prenumerera efter det.
 Ska bli så roligt o baka o laga allt gott i det kommande året..



HÄR kan du beställa 3 nummer för 39 kr. obs begränsad tid. Prenumeration sägs upp automatiskt efter det så man måste inte köpa fler tidningar.
Natti

Oh, spännande, måste spana in det med :)

du får uppdatera hur de går för dig o testa alla roligheter :)

Thakock

Åhh vad skoj! =D