VINN ÅRETS JULKLAPP

  Glöm matkasse och Zlatans bok. Jag har årets julklapp just för dig...
Minns ni när jag frågade er vad det HÄR var ? Jag blev så nyfiken på denna pryl så jag köpte en och ska nu tävla ut den. Så vill du ha snyggare o smalare näsa eller bara ge bort den till någon i julklapp om en kul grej så skriv i kommentarfältet att DU VILL VARA MED( så att det inte blir någon missförstånd).
 Du behöver ej länka, men kan göra det. Ingen har nog dött av några mer läsare.
Har du ingen blogg går det självklart bra o vara med.
Glöm ej lämna din emajl adress så att jag kan ta kontakt med vinnaren. Tävlingen avslutas den 11 december och vinnaren tas kontakt med den 12 december via majl.

Låter bra ? Så tveka inte o var med. Skulle ju vara roligt om någon ville ha den och dessutom våga prova den..



Maria - mamma till Liam ☆

nej jag vet men det känns ändå lite olustigt. så ska testa på med flaskan och se hur det känns. är så sällan det kommer behövas ändå

Madelen

Jo nu förstår jag mycket bättre, tack :-D Ja bowling är mycket roligt och de var länge sen jag gjorde det, kan medela att jag var sämst ;)

Föresten spindlarna du gjorde blev mycket goda och de var omtyckta blande som fick smaka ;)

Kram Madde

Tina

Ja, jag vill vara med!!! Skadar nog inte o trycka till näsan lite... Hehe. God jul!!

emmi

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Allt bra idag? Kram!

emmi

Dagens länkar är nu uppe och en ny tävling är redan igång! Vann du? Anmäl dig igen! Vann du inte, vad väntar du på? =)

Direktlänk: http://fashiontwisted.com/2011/december/dagens-lankar-ny-tavling-8.html#comment

För större vinst chans sänd fler kommentarer, kram!