10:E JANUARI

Vet ni att jag har världens bästa barn. De är busigaste, musigaste och gulligaste barn i hela världen. Trots deras sätt o driva sin mamma till vansinne då och då älskar jag de mest i hela världen och det finns inget annat som är mer värd  än att spendera tid med de. Inget. Jag skulle nog kunna sälja allt jag äger o har för att vara hemma med de så länge det går. Mitt mål är o vara hemma tills de börjar skola i alla fall. Får se om vi lyckas med det. För den tiden man har när de är små får man aldrig tillbaka. Snart är de så stora så det är bara kompisar som gäller och efetr det kommer de skaffa sina egna familjer och då har de inte tid för sin gamla mamma längre.
 I dag har skolan börjad igen för Carmen Ly i alla fall. Det var en extremt lång låv de hade, men det var så skönt o sova längre på mornarna. Nu när Tessy sover hela nätterna så har jag fått sova till o med 8 timmar varje natt. Vilket lyx. Men i dag kändes det tungt o vakna så tidigt. Man har vant sig o sova till åtta så klockan sju var kroppen 200 kilo tung och ville inte alls bli luft från sängen. Så nu försöker jag o fylla den med en extremt stor kopp kaffe och hoppas att jag blir lite piggare nu...

Anki

Detär inte många kvinnor som vill vara hemma idag och även om de säger att de skulle vilja vara hemma så tror jag att de inte talar sanning!

Helt underbart för dina barn att ha sin mamma hemma, du finns där heeeela tiden och jag tror inte ett dugg på vad andra säger att barn utvecklas mera på ett dagis. Där får de slå sej fram med armbågarna och att ha vassa armbågar när man är ett litet barn är inte bra. Ett dagis kan aldrig ge uppmärksamhet/kärlek och allt annat som en mamma kan ge, aldrig någonsin!

Därför är det så härligt att läsa din blogg om din värld med din gubbe och era barn.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam