11:E JANUARI

  Upp o hoppa med er. Plussgrader flera dagar nu och jag är så jätte glad över det. Betyder det nu att vintern är slut ? Säg att det är så. SNÄLLA.
 Det känns nästan som sommar nu. Man hade ju vant sig med minus 20 grader och nu när det är plussgrader verkar det så himla varmt o skönt ute. Nästan så att man skulle ta på bikini(om jag nu hade en) och hoppa i poolen.
 I dag ska jag försöka o rensa klart i köket så vi kan lägga ut den på blocket. Får se om jag lyckas. Men först måste jag mata en liten tjej som går runt med en ballerina klänning och en alldeles för stor tomtemössa på huvudet.

Förvirrade Morsan

sv; nej, det är ju tyvärr inte sålt än... jag fattar inte varför det ska behöva ta sån tid! varje gång nån är intresserad så blir det inget ändå för att de antingen fått avslag på låneansökan hos banken eller så får de ta för lite i lån... =/