8:E JANUARI

  Trött som i helsike är jag , men det hjälper ju inte för upp ska man för någon idiot har bokat loppisbord. Dock är denna idiot jag själv så jag har ju ingen annan o skylla på. Så nu måste jag springa i väg eller försöka o komma i väg är rättare sagt för spring orkar jag inte så seg som jag är i dag.
 Förresten har jag kommit på att om vi ska ha en flicka till i framtiden ska hon hetea Cecilia Ly. Nä vi har ingen fantasi här så alla barn ska heta likadant, men det var ju fint ändå. Eller ?
 Nä nu måste jag gå för fulgubben glor på mig.

GAMMAL BILD PÅ  MIG OCH LILLA OSKULDIGA SPÖKET

Thakock

Usch du kan ju inte gå upp så tidigt...jag trodde loppisar hade stängt på vintern =P



Jätte fint namn faktiskt! =)

carmen ly

sömn tuta orkar inte ens att springa och det oskyldiga spöket sejer spöket BÖBÖ!!!!!!!

cecilia tipsar

ooooo i like namnet :D