LITE SNOR BARA

Jessica smyger bakom min rygg på loppiset och hoppar sen fram och är jätte glad.
JAG: Vad är det ?
JESSICA: Inget. Jag tog bara lite snor på din tröja. Är det OK ?

NÄÄÄÄÄÄÄÄ, det är INTE OK. Men vad ska jag gör nu efteråt då tycker hon ?  Jag har ju redan snor på min rygg ..urk..urk ..urk. Jag ska betala tillbaka när jag är 90 och hon ska byta blöja på mig..
Svorskan

Hahaha! Du kan bli en sån där svår och krävande gammal mamma i ålderdomen.

Sv: Ju äldre man bli, ju mer vågar man nog som din mamma säger att vara sig själv. Man kopplar av lite mer. Känner inte samma behov av att vara "duktig flicka". Det är rätt skönt.

carmen ly

hahaha

Thakock

Hahaha, ja du får hämnas sen ;D

Anki

Hahahahahahahahahaha, Carmen Ly är och kommenterar sin mammas blogg, så jätteroligt



Kraaaaaaaaaaaaam

Natti

haha, helt rätt och hämnas ;)

Tarjeivanessa

Hello! Very interesting and professional site.