MELLANDAGSREA

  Har ni handlat på MELLANDAGSREA i år ? Det har jag i alla fall. Både på nätet och i butikerna. Det har handlats en hel del faktiskt, men inte alls så mycket som jag brukar. Jag försöker o samla ihop allt som man tänkte o köpa o passa på o handla det vid mellandagsrea. Så blir det ju lite billigare.  I år har vi handlat nya hemtelefoner(såna med tre stycken telefonr) det behövdes verkligen för de gamla var så slut så det gick inte ladda de längre. Sen fick mannen mikro(vad glad han blev). Vi har handlat en hel del köksgrejer på IKEAS fyndhörna för jag har fått för mig att jag ska handla KÖK på fyngdhörna. Mannen skakar bara på huvudet och tycker att jag är onormal. Vad då ? Jag är väl helt normal ?
 Hur som helst har vi handlat även lite kläder till barnen och någon plagg till mig samt lite smink och smycken. Ska visa de senare tills dess får ni nöja med denna vackra bild...
Förresten tittar på BYGGLÅV just nu. Jisses vad vackert kök de fixar.

tarja

Jag har faktiskt inte ens varit inne på mellandagsrean. Det tycker jag starkt av mig ;)

Hillevi

Nja, jag har köpt ett par dukar på ÖB, (tre kronor!) men det tror jag inte räknas? På riktiga rean har jag inte varit än, väntar tills det är 75% på ordinarie... :-)