MIN EGEN MAC GYVER

 När jag vaknade på lördagsmorgonen hittade jag mannen i vardagsrummet. Han  satt på soffan och stirrade på klockan med ett stort leende på läppar.  Jag undrade vad det var som gjorde honom så glad. Han förklarar då att han har bytt klockbatteriet i vardagsrumsklockan som har stått stilla i ett halvår. Han var så jätte stolt över sig själv. Det verkade nästan som han trodde att ta en Ikea batteri ur förpackningen och stoppa den i en klocka är något otroligt svårt. Jag tror jag har gift mig med en riktig Macgyver där. Vem vet. Näst kommer han kanske även komma på hur man sätter toarullen på hållaren  ?
Gun

Hahahaha, män kan vara så fånigt malliga över de små bedrifter de lyckas klara av. ;)

maria

hahaa

Thakock

Hahahha män alltså! ;D

cecilia tipsar

hahaha men vad vet du? han kanske lyckades byta batteri med hjälp av endast en repstump och ett tuggummi? då ÄR han ju en macgyver :D