OK JAG LEVER..

 Jag har överlevt tandläkarbesöket det förstår ni ju när ni läser det här. Vem skulle annars sitta här och klicka på tangenterna. Men imorgon kan jag vara död. Döden kommer o bli orsakad av diverse baciller tandläkaren har hostat o snyftat på mig.
 Jag vill inte vara elak eller låta alldeles för grinig, men folk som är sjuka borde inte jobba. Speciellt de som jobbar i någon form av sjukvård. Det första var denna tandläkare(eller tanhygienist ? är inte helt säker) så himla okunnig. Hon var över medelålder (??) , men jag verkade ändå vara hennes första pacient nånsin. Det skulle vara en vanlig kontroll, tandstensborttagning(vilket  inte ingår längre i undersökningen fick jag veta) mm. Hon skulle ta röntgen, men lyckades inte sätta denna platta  som man ska bita på rätt i munnen  så jag fick bli röntgad om och om igen i ca 5-6 gånger tills hon fick till det. Så nu dör man i cancer då ? Sen lyckades hon inte fylla i undersökningen i data programmet så det tog evigheter. Ingen tandstenborttagning gjordes för det ingår inte längre fast det sa de inte innan. Inte fick man veta heller om man hade några tandsten. Tandläkaren var almänt okunnig och det värsta av allt hon var genomförkyld. Hon hostade konstant. Hon hade ju en sådan Michael Jacksons munskydd på, men ändå är en person 2 cm avstånd från dig och hostar hela tiden är det inte så jätte trevligt och inte hälsosamt heller. Men det var inte det värsta ska ni veta. Tandläkaren var snorig så hon drog in snoret konstant och lät hemst. Där låg jag med min mun öppen och ser och hör på hur hon trar in sin snor hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden. Det lät hemskt och var så himla otrevligt.
 Tack o låv var det över efter 20 minuter och hela kalast gick på 720 kronor. Vet ine vad som kostade där så mycket. Det måsta ha varit de bacillerna hon gav mig.
 Men hon gav mig massa komplimenter som att jag var stilig och hade fin rosett i håret. Hon kanske var efter min kropp ?? Hahah det var nog inte så. Hon försökte nog o göra upp för sin okunnighet. Eller vem vet. Senare i kväll stötte en kille på mig medans jag postade brev och sa att jag var UNDERBARASTE HAN HADE SETT. Så nu är jag inte bara stilig jag är under också. Eller UNDERBARAST som han sa.  Hahah undrar om det är något i vatten i här ??



ps
detta har stigit henne helt över huvudet hon springer runt och trallar att hon är underbarast hon är det men tala inte om det för henne hon blir helt bind galen
mannen
cecilia tipsar

klart att du är underbarast :)

men du, jag tycker att du ska kontakta tandläkarmottagninge, lite feedback är aldrig fel!

Tarja

Alltid underbart att höra att man är underbar!

Thakock

Haha fy så äckligt! Jag hade sagt till henne faktiskt.



Men vad kul med komplimanger! =D