26:E JANUARI

 God dag  mina solstrålar. Visst är det härlig onsdag i dag ? Solen skiner, himlen är blå och fåglarna kvittrar.. och jag vaknade utan magont och i strålande humör. Inte ens legobitar jag trampade på i morse gjorde mig arg och tuggummit som någon av barnen hade satt fast på hallväggen orsakade inga nya rynkor på pannan. Om jag nu  även lyckas o   lura mannen till färgbutik i kväll skulle jag börja tro att jag har dött o gått till himlen . Jag är i så löjligt bra humör så om huset skulle explodera nu skulle jag nog bara stå o titta på o fortsätta dricka min kaffe o äta tårta..
 Även mannen min verkar o bli lobotomerad. När jag bade honom o ringa på en kökssoffa ryckte han bara på axlarna o gjorde det snällt och  även en ny skåp har han  fixat till mig. Han är så förbaskade snäll. Härom dagen lagade han till o med mat. Något konstigt är det ju på gång i vårt hus. Undrar om det var något i tårtan jag köpte i Ica maxi härom dagen. Ja, jag har ju sagt att man skulle inte handla där och där ser ni vad som händer när man gör det, hela livet förvandlas till en rosa bubbla...







Thakock

Vårkänslor kanske ;)