MÅLAT O FIXAT SKÅPET

Så nu är mitt skåp nästan klar. Tog inspiration av RAJA skåpen. De där svindyra skåpen som kostar 20 000 kronor styck.
 SÅ DÄR SÅG  SKÅPET UT NÄR VI HADE HÄMTAT DEN OCH MANNEN HADE LIMMAT O SPIKAT FAST LÖSA DELARNA...



...OCH SÅ HÄR SER DET UT NU...
















.....SÅ SÅG SKÅPET UT PÅ INSIDAN .....



..OCH SÅ SER DET UT NU..



Ingen 20 000 kronors skåp, men ändå kanska så fint tycker jag.

___________________________

Jag har använd: 1 gratis skåp som vi hittade på blocket
                         Beckers lackfärg
                         Bungalow handgjord papper för att tapetsera dörrarna på insidan
                         House doctor knopparna
Ellis

Men varför är de ljusgröna så dåligt gjort? Typ avskavd sandpapprat? DET var inte så fint men annars var de jävla snygga färger :)

Tarja

Tyckte det var skitfint! Speciellt när det ser sådär gammalt ut. Akta så jag inte letar upp var ni bor och kommer och tjuvar det skåpet från er ;)

Thakock

Det var jävligt snygg invändigt måste jag säga! =D

andreakarolina

Vad snyggt! Ser ut som ett dyrt skåp i inredningstidningarna! Hoppas allt är bra med dig!

Kram

cecilia tipsar

bra jobbat! det ser superfint ut tycker jag!

Matilda

Hej :) Jag testar för första gången att ha "Veckans blogg" på min blogg nu, och de skulle va kul om du hade lust att anmäla dig :) vinnaren länkas i menyn på min blogg i 1 vecka :)



http://muttiz.blogg.se/category/veckans-blogg.html

Matilda

Hej :) Jag testar för första gången att ha "Veckans blogg" på min blogg nu, och de skulle va kul om du hade lust att anmäla dig :) vinnaren länkas i menyn på min blogg i 1 vecka :)



http://muttiz.blogg.se/category/veckans-blogg.html