HUR TÄNKTE DE DÄR DÅ ?

Minns ni denna bild på Tessy jag visade upp härom dagen ?



 La ni inte märke på hur högt upp de har satt skötbordet ? Bilden är tagen på Burger King i Örebro. För det första är toaletten så liten så att man kan knappt vända om. För det andra är skötbordet satt så högt uppe (ovanfor toastolen) så jag fick stå på toalocket för att jag skulle nå öppna den och ändå är jag inte jätte kort. Hur gör de som är kortare ? 
 En sak till som irriterar mig hos denna ställe är att de tar betalt för att besöka toaletten. Så vill man tvätta händerna innan man ska äta kostar det 5 kronor och vill man tvätta barnens ansikten, byta blöja etc..efter maten kostar det 5 kronor till. Tycker att sånt ska vara gratis till kunder i alla fall, speciellt att det är matrestoarang och man vill ju gärna tvätta händerna innan man ska äta. 
 Annars älskar jag Burger king. Tycker att de har mycket godare pommfritt än Mc Donalds och MAX har och deras glass med cheescake är ju bara gudomligt god.

Thakock

Jag kan inte se att det är för högt...Tycker det ser normalt ut =P



Det är bara för folk som inte äter där ska smita in och låna toaletten =P

Kaffehörnan

Hur är läget med dig



Jag har även jag gjort en årskrönika