VI HETER ÄLSKLING O MANNEN

Carmen Ly undrade i bilen om Jessica vet vad vi egentligen heter..

CARMEN LY: Vad heter jag ?
JESSICA: Laly(Jessica lyckas nämligen inte säga Carmen Ly så ofta)
CARMEN LY: Vad heter pappa då ?
JESSICA: Han heter MANNEN.
MANNEN: Va heter jag mannen? Heter jag inget annat då ?
JESSICA. Men du heter ju Thoooomas också.
CARMEN LY pekar på Tessy: Men  vad heter hon då ?
JESSICA: Tessy !!!
CARMEN LY: Men vad heter mamma då?
JESSICA: Hon heter älskling.
JAG: Heter jag älskling ?
JESSICA: ...Och klapparen..

________________________

Varje kväll säger Jessica att hon vill att jag ska klappa henne på ryggen så hon kan somna så jag brukar klappa(eller stryka fram o tillbaka är kanske bättre sagt ) med handen tills hon somnar

Ellis

Hahahahaha bäst.

Diana

Men det var ju jätte fina smeknamn!

Natti

haha va sött ;)



Påminner mig lite om min systerson, när jag frågade honom vad jag heter..



Jag: Vad heter ciocia? (moster)

Gabriel: eh... Ciocia :D