VILL OCKSÅ HA EN BIG CHILL I MITT KÖK

Jag är så förälskad i vitvarår från BIG CHILL. Om ni inte har hört talas av märket är det nog inte konstigt för så långt jag vet säljs det inte i Sverige. Men ni har kanske sett den hos Rachel Ray, den glada amerikanska tv kocken..



  Hur som helst gör de vitvaror med retro känsla i fantastiska färger. Mycket likt SMEG som säljs i Sverige och har blivit kanska så populärt här. Även i prisklassen ligger de väldigt nära varandra. 
 Jag skulle ge vad som helst för att mitt kök skulle se ut så här...



Jag som älskar turkost skulle nog köpa alla vitvaror i turkos, men det finns många färger o välja emella.
 De har färgglada fläktskåpor..




..gasspisar...Ser inte att de gör elspisar dock och gas vill jag absolut inte ha..



Tänk en sådan fin diskmaskin i sitt kök..



..eller en gudomligt fin kylskåp..




Härligt o drömma va ? Tack o låv att de inte säljs i Sverige annars skulle jag nog tjata på mannen tills han skulle ge upp och släpa hem en turkos dikmaskin...Men han ska inte andas ut ännu för jag har hittat en turkos SMEG diskmaskin och nu ska jag börja arbeta på honom för att få köpa en sådan. Tror ni jag kommer o lyckas ??
Thakock

Haha, ja det hade märkt ut sig med dom färgerna! Jag hade velat ha hela köket riktigt knall grönt! =D