16 :E JULI

  Gissa vem som sov klockan nio i går kväll ? Svinalängorna ligger fortfarande inplastade på tv bänken. Det får bli en annan dag, vi hinner väl..
 Hade verkligen ingen bra dag i går. Mådde pyton hela dagen, men i dag mår jag bättre och det är ju det viktigaste.
 Sista dagarna har vi gjort ett o annat som ska visas o skrivas här på bloggen. Bland annat ska jag visa hur vi semestrade i Stadsbarken och i Askersund för att visa att det faktiskt inte alls behövs läggas 22 000 kr på en semester, det går lika bra med några hundralappar.
 Jag är inte troende, men förra veckan fick jag mina böner svarade och mannens ex kom inte hit för mannen var tvungen o jobba. Gissa vem som kommer nu på tisdag då ? Jag måste börja be lite mera. Eller kanske myta den där guden lite bättre. Någon som har hans adress  så jag kan skicka något gott till honom ?
 

Thakock

Hahah, jag lyckades faktiskt hålla ögonen öppna. Gubben tvinga mej ;D