9:E JULI

  Gårdagen blev inte precis som jag hade tänkt mig. Det blir det sällan nyförtiden. Jag hade hoppats att vi kunde åka till Lilla Hålmen, men jag hade så ont i både magen o fogarna så vi kom inte dit. Vill någon ha min foglossning ? Jag ger gärna bort den, helt gratis faktiskt.
 Var o handlade mat  en kort stund på morgonen och när vi kom hem var de två små hjältinnorna så här söta...


 
 Sovande barn är de snällaste...

 Vid två tiden började det regna här. Var ganska så skönt o sittta inne o äta blåbärspaj och titta igenom fönstret hur det regnade. Det är mysigt med lite regn på sommaren, på hösten däremot tycker jag att det är kallt o ruggigt när det regnar och inte alls lika kul.



  I dag blir det auktion och loppis för våran del. På kvällen kommer jag nog vara trött, ligga på soffan och tycka synd om mig själv.
 Ni får ha en härlig lördag ni och vi hörs när vi hörs...
Thakock

Vad gott med blåbärs paj!



Hur snabbt släpper allting för dej efter förlossningen?