EXPEDIT FIX...

Så blev expedit i barnens lekrum....



Jag är ganska så nöjd med hur det blev. Eftersom vi behövde förvaring fick det bli praktiska expedit från IKEA.
 Förresten varför lär man sig aldrig att inte handla på ikea ?
 Är ni överraskade om jag säger att det saknades delar i vissa kartonger ? Vi köpte 4 stycken kuber med 4 hål för de var mycket billigare än att köpa de med 8 hål. De med 4 hål kostar 199 kr styck och de med 8 hål kostar 599 kr styck så det är billigare o köpa två små istället. Och skulle man vilja köpa den smala som har 4 hål på varandra får man däremot betala 699 kr. Fråga inte mig hur prissättningen fungerar på IKEA.
 Hur som helst var alla hyllor extremt smutsiga och hade hål o repor överalt..





Vi orkade inte släpa tillbaka de och man kunde ju vända de repigaste delarna mot väggen.
 Men jag tog massa kort på de för alla hyllor var ju skadade och visade bilderna på ikea i dag för jag skulle dit o köpa tavelramar. Deras respons var ungefär så här. Vill ni inte lämna tillbaka de så har vi ingenting o prata om..
 OK kvalitetskontroll kanske ? Kanske bra o veta att en hel parti hyllor är skadade ? Men sa man något fick man svar. Därför är det ju billigt på IKEA. Så nu vet ni. IKEA säljer andra sorterings(eller andrahands ) möbler . Det är ju billigt så man får ta lite repor, att lister saknas och att sakerna kommer med 10 lager smuts o damm....
 Men den stora frågan är. Kommer jag handla på IKEA igen ? Ju då..så dum i huvudet är jag..



Emma

oj! Vi köpte 2 sådana vita expedoit hyller för nån dag sen. Som tur var, fanns alla delar med i vårat o de var helt så vitt jag kunde se:)



De va ingen bra respons de hade o ingen trevlig heller mot dig.



Du aknske skulle tagit upp saken med chefen istället.

Kram