NÄR MAN BARA VILLE GNÄLLA

  I kväll skulle jag bara vilja gnälla till er. Jag skulle vilja skriva ett sådant lååångt och extra gnälligt inlägg om allt som  har gått fel i dag, barnen som har kissat på gålvet och hur jag har haft så i helsike jobbig mensvärk(eller kan man kalla det mensvärk när man är gravid ?) i dag.
Men det ska jag inte göra.
Jag ska inte gnälla.
 I stället ska jag tänka på det positiva och säga som Jessica gjorde i dag när hon hade sprungt i vattenpölar en timme och var alldeles igenomplöt:  JAG ÄLSKAR O VARA PLÖT. DET HÄR HAR VARIT DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV....
natti

Men ibland är det skönt att klaga av sig en liten stund och sedan vara positiv ;)



Kan hålla med Jessica, hoppa i vattenpölar är bland det bästa som finns, min dåvarande pojkvän vägrade gå i närheten av mig då det regnat och jag var klädd för vädret,, ;)

sara

Det är härligt med barn för de är så oförstörda och ser det mesta positivt oftas.



En liten knas fråga om. Blåbärspajs inlägget om det är ok?

Pajen så otroligt god ut och nåt som jag med vill pröva på, men vad är kvarg?

Har du mölighhet och viljan att visa burken så jag vet vad jag letar efter och kan jämföra om det kan finnas hemma på svkv senare när vi åker hem?

Skulle bli jätteglad



Med kärlek Sara

Thakock

Hahah, härlig livs syn hon har. =D